måndag 24 september 2012

Ipren & Anine Bing

Sista septemberveckan är här
En mindre härlig förkylning gör mig sällskap
Mig & så många andra

I morgon blir det nog tillströmning
Till landets alla Lindex butiker
Missoni har ju gästdesignat för dom
Kanske jag tar mig en tur dit, efter arbetsdagen
Egentligen långt ifrån min stil, total motsats
Mycket mönster i många färger brukar sällan falla mig i smaken
Men har nu sett ett par plagg jag vill känna lite på

Gillar ju det enkla
(To keep it simple)
I både interiör & garderob
Bloggerskan Anine Bing har en cool enkel stil

Hon har designat en egen kollektion
Kan beställas på:




Men vad krasslig jag känner mig nu
Känner att jag har jättehög feber...typ 37.2
Får ligga i sängen hela kvällen, tugga på Iprenmannen

Precis såhär känner jag mig, stackars stackars mig
Ännu mer synd är det om de tre som jag bor med
Jag kräver omsorg & vård när jag mår dåligt
Regredierar till barnstadiet
I morgon är nog denna förkylning ett minne blott
Är sällan hemma-från-jobbet-sjuk
Riktigt känner hur immunförsvaret jobbar på högvarv
Heja heja

Psst. om någon i min närhet läser detta nu
Så är jag lite törstig....



5 kommentarer:

  1. Det var ett bra tips om Lindex. Du får krya på dig hälsar en förkyld till en annan.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Krya på dig!
    Gillar också det enkla!
    Kram på dig!
    Jenny

    SvaraRadera
  3. Men är du förkyld...fy så trist:(
    Här har du en till som ska till Lindex imorgon, för dottern vill ha en klänning!
    Bara det INTE är LÅNG kö så är det väl ok:)

    Kryakram Åsa

    SvaraRadera
  4. Tack för påminnelsen om Missoni för Lindex, vill absolut kolla in några godbitar till både mig och dottern.

    Therese

    SvaraRadera
  5. God bedring til deg!! Jeg skulle egentlig på Missoni shopping i dag med en venninne, men storesøster ble syk dessverre. Håper din tirsdag er bra så langt! Klemmer

    SvaraRadera