måndag 10 september 2012

Föräldramöte & hårtankar

Hej nya september vecka
Vilken höstvärme du kommer med
Nu när en ny termin startat upp
Står det föräldramöte på agendan i kväll
Hade dock hellre legat hemma i soffan med min bok
Får man erkänna det utan att klassas som en dålig mor??

Typ denna soffan med kuddar från Olssson & Jensen...ja tack

På fredag har jag en efterlängtad & behövlig frisör tid
Läste idag på nätet hur höstens hår ska vara
Blont....tänk grädde & havre (hm....)
En längd som kan varieras i olika frisyrer....ok
Själv har jag alltid önskat mig rakt svart hår...

Här anar man en bloggerska med ett blont rishög till hår
Luggen får växa ut igen, tröttnat på den
Det blir nog bara till att toppa lite
Ingen annan än jag kommer att märka
Att jag varit hos frisören
Förutom kontot då

Favvo-jeansen Oliva från Formarina
Dessa blå åker snart på
Ska först bara duscha av mig arbetsdagen
Försöka få någon slags ordning på håret
Ska åka utanför stadens gränser på kurs i morgon
 Då vill man ju se representabel ut
Men innan dess blir det föräldramöte
På den skola jag själv gick på för en himla massor år sedan
Kanske jag regredierar och blir 15 år igen....

Dagens drömoutfit från Pinterest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar