söndag 23 september 2012

Californication & Elin Kling

Med kaffekoppen i handen
Hälsar jag denna söndagen välkommen
Undrar om du bjuder på likadant väder som igår
Sådant väder som ej lockar till uteaktiviteter
Vill då helst bara vara
Inne med en bok eller något sevärt

här skulle man kunna tillbringa en höstsöndag utan problem

Har ställt mig på bevakning av det jag anser
Vara något av det mest sevärda som finns
Med otroligt snabba repliker & en kaxig tvist
Det engelska språket på avancerad nivå

Californication säsong 5
Ok, det gör ju inget heller
Att David Duchovny är en av världens, enligt mig, sexigaste män
Tom. coolare än Plura
Tänk att de första säsomgerna sändes på SVT
Det blev nog lite för "porrigt" sen

Dagens modeinspiration bjuder Elin Kling på
Stilsäker som få
Har denna naturligt söta tjej slagit igenom även i NY
Såg en intervju med henne på TV4 igår
Det handlade mycket om att hon alltid sett möjligheter i allt
Att, spec. hennes pappa, intalat henne så
Det är något som jag önskar
Att jag kunde ge mina barn, men ack så svårt


elin kling via pinterest

Nu ska jag & min kaffekopp
Mödosamt resa oss upp & möta dagen
En äppelpaj ska tillagas till fikagäster som anländer på 11-kaffe
Innan dess blir det renbäddning & läxläsning
En helt vanlig söndag


Fantiserar lite om en ny tatuering....hm. ja varför inte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar