lördag 16 mars 2013

20 000 hurra


Jo, men så är det
Och jag vet att jag inte är ensam
Min längtan späs på nu när Ella ser på en serie från Mallorca
Inspelad runt vårt favvohotell
Men i sommar ska vi hålla oss inom Skandinavien
(tror jag)
Så fort cheferna kan ge svar på när semestern blir
Ska vi göra en liten resplan
Men innan dess tar vi gärna emot våren & omfamnar den hårt


vårsneakers från mjus

I stort behov av vårskor sprang jag på Mjus
(säljs bla. på brandos & zalando)
Nu ska bara min obeslutsamma själ ta ett beslut
Innan det är taget lär just dom i min storlek ta slut
Detta är ett ganska ofta förekommande problem


fick lördagsgodis från bästa norrmannen

Efter att ha tillbringat hela förmiddagen i skolan (öppet hus)
Ska jag nu unna mig lite lördagsgott
Han den där norrmannen vet vad jag gillar för sött
Och just idag firar jag
Firar att bloggen haft över 20 000 besök
Inte mycket jämfört med dom stora....jag vet
Men för mig är det stort
Jag tackar & bockar för alla besök & kommentarer
Blir glad om du tittar in igen
Krams Maria


en glad bloggerska





5 kommentarer:

  1. Härlig, Härligt Grattis:)

    Snygga sneakers du visar, nu längtar man ännu mer efter VÅR:)

    Ha en härlig kväll//Åsa

    SvaraRadera
  2. Grattis till många besökare!
    Fina vårskor! Det är väl dags att kolla, jag brukar oxå vänta och vela å så är de jag vill ha slut...
    Snygg bloggerska, kram Suss

    SvaraRadera
  3. Hej,
    tack för gullig kommentar...nu ska jag plöja igenom massa fint hos dig :)
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  4. Grattis till många besökare, härligt. Lördagssött helt i min smak, syndigt gott. Visst längtar man efter värmen, vill ha vår nuuu. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  5. Grattis till besökarna! :)

    Snygga det är, de där skorna.

    Önskar dig en trevlig söndag.
    Kram Linda

    SvaraRadera