fredag 8 mars 2013

ledig, solig fredag



vårens träskor på pinterest

Lediga, soliga dagar har allt för hög hastighet
Har bara bockat av hälften på dagens agenda
Men vad gör väl det en dag som denna
Fredagen är bara startbanan för helgen

Tillbringade hela förmiddagen med dans & musik
Ella medverkar som dansare i stadens melodifestival
Där får alla 6:or skicka in bidrag
Så proffsigt gjort med bla. 20 mans orkester


min nya kruka...och bloggerskan som fotograf

Lunch & kaffe förtärdes utomhus i solsken idag
Gav mig mersmak på vår & sommar
Allt smakar ju bättre ute
(speciellt på klippor, vid vattnet, på semestern....men det dröjer)



morgonljus i vårt kök

Tog mig en tur runt på stadens loppisar idag
Oj vad man kan fynda där
Kom hem med alla möjliga skatter
(Får fota när det blir ljust igen)
För nu är ljuset på väg att lämna oss för idag
Vi får tända stearin & ta fram fredagsmyset
När ljuset i morgon kommer åter
Firar vi en tonåring i vårt hus....






6 kommentarer:

  1. Vilken härlig dag, kul när barnen gör sådana saker. Du har ett hem så snyggt att jag bara vill lägga mig ner o svimma :) super......
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Fin kruka och fin bloggerska. Vilket härligt kök du har. Önskar dig en fin kväll. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Ska bli spännande och se vad du fyndat. Supersnyggt kök. Ha en härlig fredagskväll. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Skönt med lediga dagar, men som du säger går de alldeles för fort! Snygg bloggerska, kul att få se en skymt av vem man pratar med! Trodde du var mörkhårig hi hi! Stiligt kök ni har.
    Kram helena

    SvaraRadera
  5. Skönt med ledig dag! Jag har 3 lediga dagar framför mig nu ;) Fin ny kruka och supersnyggt kök ni har, gillar det svarta. Kram Suss

    SvaraRadera
  6. Gosh vilket underbart kök!! Personligt och snyggt.
    Kikar in snart hos dig igen för o se det fina du har köpt.
    Kram o ha en fin o solig dag!
    Judita

    SvaraRadera