tisdag 12 mars 2013

vårblommor en tisdag


Fortsätter på temat vår
Kanske lite tidigt men jag kunde inte låta bli
(Får plocka in dom på natten förstås)
Måste ju hjälpa våren lite på traven
Generös som jag är...


Drog vinstlotten denna veckan
Jobbar bara i morgon också
Sen tar jag helg, en riktigt underbar långhelg
Helgen skulle alltid vara 5 dagar...eller hur

favvoprodukter för vårhuden

Det är inte bara vårblommor som frestar nu
Skulle kunna byta ut lite av det trista som hänger på galgarna
Byta ut mot något coolt tex. från http://www.brandgarden.se:


byter mot detta närsomhelst














6 kommentarer:

  1. Fina blommor, visst är man sugen på vår nu, både ute och i garderoben :)
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Ja nu vill jag ha en massa nytt i både blom och klädväg!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Kanonfina vårblommor!! Jag kan inte gå in i mataffären utan att ta en runda förbi blommorna :-) Härlig tid som kommer nu"!

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig lång helg du har framför dig. Du den väska hade gärna fått flytta hem till mig...Ja tack. Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Bagen ser riktigt snygg ut, du visar alltid så coola inspobilder!
    Skönt med långhelg, det är du värd!

    kramen

    SvaraRadera
  6. Hej

    Oj Så härligt.
    Visst vill man nu så Mycket när våren kommer.
    Så fint !
    Ha en fin fortsättning på veckan!
    Vilken fin blogg du har .

    Kram

    SvaraRadera