fredag 22 mars 2013

förberedelser påsk pg.

påskriset på plats

Vaknade upp med yrsel idag
Jo jag vet, det inte är farligt men ack så obehagligt
Så länge jag sitter/ligger still går det bra
Annars snurrar jorden lite för fort
Och åt fell håll....(& jag som hatar karuseller)



barnens påskägg få komma fram i år igen....DIY påskägg är kul


Ärenden & besök på torget får ställas in
Det blir soffan för mig idag
Med sällskap av tv`n, ipaden, instagram & solen genom fönsterna


älskar fjädrar....året runt

Påsken för 2 år sedan
Visst då låg den längre fram i kalendern
Men ändå
Vi bjöd till påsklunch som förtärdes ute
Vi njöt av solen i våra solstolar
Denna påsken kan vi bygga snökojor eller igloos
Men det kan ju också vara mysigt....eller??


vårfräscht på pinterest





5 kommentarer:

  1. Åh, din stackare! Hoppas att du snart mår bättre!
    Vilka fina påskbilder och vilken underbar inspiration från pinterest! Precis sådär vill jag vara klädd! På pricken!!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Fy för yrsel! Hoppas det snart går över.
    Så fina bilder, gillar dina påskägg.
    Ha en lugn och skön kväll i soffan.
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  3. Fy vad otrevligt med yrsel! Brukar du ha det? Hoppas det går över snart!
    Ligg och ta det lugnt!
    Kram helena

    SvaraRadera
  4. Låter inte bra med yrsel...ta hand om dig vännen.Vilka fina ägg...Ha en bra kväll. Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Fy att få sådan där yrsel, hoppas det blivit bättre!
    Så fint påskpynt du fått fram, kram Suss

    SvaraRadera