torsdag 14 mars 2013

hemma-hos-mig-fotografering

vackraste buketten.....tusen tack

Idag har jag haft storfrämmat
Ja, för en enkel liten varelse som mig
Är det stort att ha en fotograf & stylist i huset
Och jättetrevliga sådana dessutom





johanna & lina in action

Johannas blogg var den första jag hälsade på hos
Känns som om jag kännt henne länge
Kreativ som få med världens härligaste, personligaste hem
Lina är en ny bekantskap men ack så mysig
Proffsig fotograf i raggsockar
Inga arbetställningar verkar omöjliga


toa-fotografering

Nu återstår det bara att se
Om någon tidning behagar vara intresserad av reportaget
Tänk att vårt hem kanske kommer på print en dag
(om så sker får ni veta...jag lovar)
Detta har varit en torsdag med lite mer glamour än vanligt
Tvättmaskinens pipande drar mig nu tillbaka till verkligheten
Men när jag blir stor, då.....
Då vill jag också bli stylist eller fotograf....











13 kommentarer:

  1. Åh vad roligt och där har vi nog vårt nya yrke när vi inte orkar jobba som ssk längre! Spännande att se vilken tidning som kan vara intresserad av ert fina hem!
    Kram helena

    SvaraRadera
  2. Så kul, det låter som om ni haft en toppendag!!
    Jag har blivit tillfrågad men känner mig inte redo ännu...
    Är du med på bild också?

    kraam

    SvaraRadera
  3. Synd att jag var i skolan då, jag som älskar att fota :)
    Hoppas verkligen att min JB vägg kommer med i tidningen :D

    SvaraRadera
  4. Åh, vad roligt och spännande!
    Kul!
    Kram på dig finaste!
    Jenny

    SvaraRadera
  5. Men oj vad kul o spännande, måste varit en toppendag. Hojta till högt när reportaget finns i någon tidning så jag kan rusa ut o köpa. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  6. Vad spännande. Säg till när det är dags för reportaget i tidningen.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Åh det kommer säkert vara tidningar som är intresserade så fint som ert hem är. Håller tummarna

    Kram Dansfröken

    SvaraRadera
  8. Ah vad kul. Kommer garanterat att komma i någon/några tidningar snart så fint som ni har det :)
    Kram

    SvaraRadera
  9. Haha vad roligt. Kuliga bilder. Kram Anette

    SvaraRadera
  10. Så fint, Maria!! Längesedan jag var inne här och tittade. Nu fick jag inspiration att vårstöka lite hemma, även om vi spelar i helt olika divisioner vad gäller inredning.
    Hoppas Du mår bram jag saknar Dig men tänker ofta på dig. Jag trivs bra på mitt nya ställe i alla fall!
    Stor kram!!
    S

    SvaraRadera
  11. Heeej
    Haha härligt att se sig själv på bild=)))))) vad fint du skrivit , tack!
    Och tack snälla goa du för en superdag hos er!!! Så himla mysigt ,hade kunnat sitta läääänge vid ert köksbord och fikat!!!
    Stoor kram ha en riktigt härlig ledighet nu!!!!

    SvaraRadera
  12. Så härligt och trevligt!!! Nu hittade jag till dig oxå :)) Finfina bilder du bjuder på. Ha en trevlig dag / Anna

    SvaraRadera
  13. Åh va spännande med reportage hos dig.Håller tummarna att vi får se ditt hem snart i butiken.Kram Lisette

    SvaraRadera