torsdag 7 mars 2013

bästa bolina


Det finns ett ställe som har en speciell plats i mitt hjärta
Ett ställe som aldrig gör mig besviken
Som alltid ligger före i alla trender
Visar mig vägen till inspration
Bolina.....bästa Bolina
Förut bodde vi nästan grannar
Nu får jag göra besök ett par gånger om året
Eller bara njuta av dig på nätet







det är pyntat till vår

Strax utanför Oslo ligger denna pärla
Ofta förekommande i norska tidningar
Längtar till mitt nästa besök som nog blir i maj
Om chefen behagar godkänna min semester
Det kan man visst inte ta förgivet längre
Trots att man ansöker i januari
Blir mörkrädd & ledsen
Undrar var detta ska sluta
Kanske jag borde flytta tillbaka
Och söka jobb på Bolina.....



ja tack....jag fyller i maj  http://www.bolina.no/







3 kommentarer:

  1. Tack för tipset, har ju dottern i Oslo så den butiken ska få ett besök. Finfina bilder.
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. En butik helt i min smak :) kram och ha en härlig fredag/Diana

    SvaraRadera
  3. Om du flyttar kommer jag efter, den där butiken har jag också spanat in! Solig varm kvällskram! Tina

    SvaraRadera