söndag 3 mars 2013

söta kakor & magolia across the street


jordnötsbollar

Tänk att denna arla morgon
Har jag redan varit Britney Spears
Dvs. dansat till Brittan låt på wii just dance 4
Om det var vackert.....nej knappast!!!!

Men så kanske jag borde börja alla mina dagar
En liten invit till att bränna kalorier
För det åt jag igår...i mängder


jordgubbscupcakes

Men det sötste vi åt igår
Var nog Justintårtan
Hade beställt ett tårtoblat med Justintryck
Gissa om Lea ,vår stora belieber, blev glad
Men hon klarade inte att skär i tårtan (justin) själv


sötaste justintårtan


men stackars justin....vad hände här!??

Idag när jag tog en morgonpromenad på nätet
"Gick" jag förbi en ny affär i Stockholm
Det är en kombinerad affär & showroom
En av delägarna är Malin Singh
(se tidigare inlägg)
Och nästa gång jag är i Stockholm
Då SKA jag dit.....







3 kommentarer:

  1. Justintårta inte illa :) kram Diana

    SvaraRadera
  2. Oj så mycket gott! Förstår att dottern blev glad av tårtan ;) Hoppas ni hade ett trevligt firande, kram Suss

    SvaraRadera
  3. Vilket mums kalas, att vara ung och mumsa på Justin kan ju inte bli fel. Kram anette

    SvaraRadera