tisdag 26 mars 2013

Grå toppar en solig tisdag

tända ljus tidigt idag

Tisdag & nu börjar solen titta fram från sitt gömställe
Igår värmde den sådär härligt
Ska nog sätta mig vid husväggen idag igen

Är hemma med sjuk norrman idag också
"Vammar" =vård av man
(fast eg. är jag bara ledig efter arbetshelg)
Än har viruset ej hittat fram till oss andra 3
Men om så blir fallet är påskäggen redan fyllda

på mitt svarta skåp

Känner mig läcker idag
Iklädd tonåringens one piece
Ja, tänk er själva...
Så sugen på massor med nytt att möta våren med
Men måste bromsa lite för att inte hamna i Cypernkris
Men en eller annan grå tröja kanske jag kan trycka hem
Kan liksom aldrig få för många...








3 kommentarer:

  1. Fiiina bilder, visst är man galet sugen på nya kläder nu. "Måste" nog ta en runda i affärerna snart.
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Här har vi haft en sjukling sen i lördags, och hoppas att resten klarar oss.. men jag har börjat nysa, så det bådar inte gott..
    Kram Jannike

    SvaraRadera
  3. Det är farligt lätt att bara klicka hem allt snyggt man vill ha. Det gäller att hålla tassarna i styr. Kram Anette

    SvaraRadera