lördag 23 mars 2013

arbetshelg...


Jodå....jag hänger med
Yrseln gav efter till slut, jorden snurrar åt rätt håll igen
Har arbetshelg & halva helgen kan nu bockas av
Behåller sköterskekläderna på hemma
Då norrmannen har drabbats av influensa
Och sjuka män.....ja, det vet vi ju alla hur dom är



Äntligen sprang jag på ett ipadfodral i mitt smak
Detta kommer från Day & kommer snart i min brevlåda
Då större delen av dagen igår tillbringades i vågrättläge
Utsattes jag för så mycket inspiration
Nästan så det blev skadligt




bilder från pinterest

Nu väntar lördagsmys med mina skatter
I morgon tidigt kallar plikten igen
Idag var det -19 när jag åkte till jobbet
Nästa vecka är det påsk....


längtar efter...





2 kommentarer:

  1. Skönt att du blev av med din yrsel. Sååå kallt, det är faktiskt inte klokt..... Ha det gott. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Fy yrsel är inte kul, vet av egen erfarenhet, skönt att den gick över snabbt. -19, jisses så kallt, vad tog våren vägen??? Hoppas du får en bra start på veckan. Kramisar Tina

    SvaraRadera