tisdag 5 mars 2013

ett snabbt & vårligt hej

snyggaste kuddarna....från http://biskopsgarden.blogspot.se/

Tisdag & denna dagen ska livas upp med ett kalas
Min bästa vän fyller år & det blir tjejmiddag
Förstår bara inte att hon fyller så gammal
Känns som igår när vi lekte i sandlådan
När vi slogs om killen på gatan
Och när vi tyckte föräldrar i morgonrock som mötte oss på trappen
När vi kom hem på natten
Var det mest pinsamma som fanns

Vilka vårliga dagar vi haft hos oss
Vågar inte börja hoppas att den är här för att stanna
Det blir alltid bakslag
Men man kan ju drömma....



bilder som fär mig att längta....från pinterest

Så hög tid för mig att göra mig läcker
Det kräver sin tid vill jag lova
Krams krams..


 svårt att vara normal när man fotar sig själv
.....ja, kanska uppenbart på bilden ovan

4 kommentarer:

  1. Ibland blir man medveten om hur fort tiden går :) Härligt med vänner man delar minnen med.
    Ha en härlig kväll

    SvaraRadera
  2. Kul med tjejmiddag! Gillar peacekuddarna!!! Supersnyggt! Ha en go kväll!

    SvaraRadera
  3. Kul att se en bild på dig och en fin bild dessutom. Älskar Peace kuddarna. Ha det nice. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Vilken fin bild på dig. Tjejkväll underbart, prata, fnittra o äta gott. Nu är våren här, det tycker jag vi bestämmer, inga bakslag. Kramisar Tina

    SvaraRadera