onsdag 13 mars 2013

t-shirts & vit rök


Lika vit som röken
Som nu kommer från det sixtinska kapellet
Lika skönt tycker jag det är att min helg börjat
Hemmet är nyskurat
Väntar finbesök i morgon, häng med & se

 hallen en onsdagskväll

Barnen sover hos mormor i natt
Vi har nog alla behov av att vara ifrån varandra ibland
Städat tonåringens rum
Tog lite foton men undvek "Justin-väggen" & marsvinsburen




Tar gärna med mig solen på mina lediga dagar
Den där vita snön som dalat idag
Är jag så vansinnigt trött på
Vill kunna gå ut utan jacka, i en t-shirt
Och med vårskor på fötterna ( måste först hitta ett par nya)


vår på pinterest



2 kommentarer:

  1. Skönt att få längta efter sina barn ibland! Jag längtar också efter att bli frisk och få vår ute!
    Kram helena

    SvaraRadera
  2. Synd att du inte visade Justin, hade varit kul med lite manlig fägring så här på morgonkvisten, hehe...
    Snyggt du har det!!

    kraam

    SvaraRadera