lördag 2 mars 2013

Rute & Fabrique


Godmorgon du soliga lediga lördag
Strålarna letar sig fram genom fönsterna
Ropar på mig att jag måste komma mig ut & samla D-vitaminer
Samtidigt är det ju så härligt med långfrukost
Och bara gå omkring & lata sig i mysisar



ett stycke nystädat tv-rum

Lika skön som våren är
Lika stressad kan man känna sig inuti
Man vill så mycket när våren kommer

Just nu har jag spårat in på Gotland
Sist jag var där var jag 4 år
Hela ön verkar magisk
Och så vill jag äta frukost på Rute bageri



Men kommer man sig inte ut dit
Så finns Fabrique på flera ställen i Stockholm
Det är ett sk.systerbageri till Rute









4 kommentarer:

  1. Skickar dig massor av solvitaminer! Kraam

    SvaraRadera
  2. Vilket mysigt bageri. Jag har aldrig varit på Gotland men det känns som det kan vara värt att besöka......Önskar dig en fin söndag. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Så mysigt det ser ut! Har Gotland kvar på min "att se" lista :)
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  4. Har aldrig varit på Gotland, tyvärr, vill så gärna åka dit. Kanske till sommaren, hade varit härligt att spendera några semesterdagar där. Ha en härlig söndag. Kramisar Tina

    SvaraRadera