söndag 17 mars 2013

instagram & hemma spa

söndagsren diskbänk......

som tidigare vittnat om lördagsmys

Lördagen har förvandlats till söndag
En riktig slapparsöndag
Förutom att jag rensat lite i garaget
Vi har ett sådantdär insynsförbjudet garage
Där vi bara trycker in saker
Entré på egen risk

Började optimistiskt titta på film sent i gårkväll
Norrmannen & jag  turades om att hålla oss vakna
För att få med oss handlingen
Det gick väl sådär
Men att gå & lägga var oaktuellt


världens bästa ella

Ella ordnade ett spa för mig på morgonen
Hon tyckte nog att jag såg ut att behöva detta
Massage, manikyr, sminkning etc
(resultatet av sminkningen kan diskuteras)


spa med goodiebag....

Igår hittade jag äntligen vårskorna
De där jag letat efter länge
Precis då jag tryckter hem dom bet jag sönder en tand
=oplanerade utgifter & smärta
(Ska aldrig mer äta brio godis)




Idag införskaffade jag mig instagram
Mest för att kunna följa galet kreativa människor
Som ej har blogg
Ännu en, för mig ny, social media öppnade sig
Ännu en osocial aktivitet
Men enligt min tonåring har ALLA det
Och det är nästan ute...










6 kommentarer:

  1. Riktigt gulligt spa, fin tanke där!
    Ja, jag bestämde mig i veckan. Hade varit kul att ses, tänkte jag...

    kramen

    SvaraRadera
  2. Vad gulligt att bjuda dig på SPA! Och sedan att få goodiebag, inte dåligt!
    Kul med instagram, vad heter du? Jag heter helenasenklavardag!
    Kram helena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Heter blissfulmaria på instagram ( jag som aldrig skulle skaffa det?!) Jag följer dig.... Krams m

      Radera
  3. Underbara små tjejer som bjuder på så härliga stunder. Vi håller fortfarande på, jag o min stora tjej när hon kommer hem :)
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  4. Haha alla dessa sociala medier, man kan bli galen för mindre. Jag gillar din diskbänk både lördagens och söndagens ;) kram Anette

    SvaraRadera
  5. Ella vet hur hon ska handskas med sin mor! Pluspoäng!kram

    SvaraRadera