torsdag 21 mars 2013

drömhus & påskris

i vårt sovrum

Ok vinter
Jag har en liten sak jag måste berätta för dig
Jag gillar inte dig längre
Jag fantiserar mycket om någon annan
Någon som jag hellre vill umgås med än dig
Med andra ord så vill jag göra slut
Inte för alltid men fram till november-december sådär...


dagens sanning på pinterest

Dessutom så har jag flyttat, men bara i fantasin
Blev tipsad om detta fantastiska hus i Södertälje
Vilken potential!!!
Undrar om norrmannen blir lika ivrig
Undrar ännu mer var jag ska få 7 miljoner ifrån







Dom säger att helgen är nära
Jag känner inte det alls, har arbetshelg
När jag har arbetshelg går jag helt in i mig själv
Orkar inte med något annat än att just jobba
Men på söndag eftermiddag....då släpps jag ut igen
Då ska jag som vanligt sjunga fredagsmys-sången hela vägen hem
Nästa vecka är det påsk...nu ska jag ut & plocka in lite ris
Tack för att Du hälsar på hos mig idag....krams maria


4 kommentarer:

  1. Man kan ju börja undra alltså...fast fortfarande ingen snö hos mig. Men huwa så kallt...

    kramen

    SvaraRadera
  2. Ja fy vad trött jag är på den här kylan, vill att fröken vår kommer o hälsa på nuuu. Hade jag haft 7miljoner över hade jag gärna flyttat, nu är det ingen större risk så jag får nog allt stanna kvar här. Ha en härlig kväll. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Gud jag trodde du träffat någon ny! Härlig göraslut dikt till vintern! Och du det där huset, det skulle man ha, gud så fint!
    Jag är ledig en vecka och det är så mycket kul som kommer hända, så jag kommer vara helt slut nästa helg när jag jobbar!
    kram Helena

    SvaraRadera
  4. Haha du är för rolig. Jag kan också tänka mig att göra slut faktiskt. Kram Anette

    SvaraRadera