måndag 18 mars 2013

blissful...


En ny vecka möter oss
En vecka som enligt smhi ska fyllas med snö & kyla
Tycker att vi spolar lite framåt
Till en vår som förför oss alla


Vårskorna landar snart i min brevlåda
Påskäggen har börjat fyllas på
Körsbärskvistarna står snart i blom
Vad väntar vi på.....


badskum & tvål från http://www.drytrend.com/

Om du vill följa mig på instagram
Hittar du mig som blissfulmaria
Blissful som står ingraverat på min handled
För att påminna mig om vilken lycka & rikdom jag har
Oavsett väder/arbetsstress/orättvisor/bilringar
Har jag ju världens finaste skatter....


blissfulness på pinterest

3 kommentarer:

  1. Skorna är verkligen fina! Vill ha!! Nej inte vill jag ha snöoväder! Tur solen skiner idag då!
    ha det gott Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Enligt prognosen ska mitt område klara sig, vi får väl se!?

    kramen

    SvaraRadera
  3. Snöstorm står i inte på min önskelista.....fina skor. Kram Anette

    SvaraRadera