torsdag 28 mars 2013

efterlängtad skärtorsdag


Välkommen du härliga påsk
Som jag ska njuta dig
Hoppas du har solen med dig alla dagar
Men oavsett sol eller ej så ska vi ha det bra
Du & jag påsk
Vi ska äta & dricka gott, ett & annat ägg blir det nog
Nära & kära får också hänga med oss


min hippie-ella påväg på peaceparty

I morgon väntar vi norge-främmat
Huset har städats & norrmannen är nu & handlar
Påtal om handla så fick jag en jättetidig födelsedagspresent idag
Har länge letat efter en kinesisk kalligrafipensel
Och nu är den här.....ska dock bara vara till pynt



Så skärtorsdag nu blir det en kopp kaffe eller två
Vill inte somna klockan 20 idag igen
I morgon får vi ju sova tills vi vaknar......

Ses vi på Blålulla sen???


älskar denna kopp....finns bla. på Bolina
Bild från pinterest








2 kommentarer:

  1. Den söta hippiechica tjejen såg jag just på Insta!
    Gosh, jag trodde det var du i den urcoola outfiten. Yes baby I´m o my way! Svooosch....

    SvaraRadera
  2. Jag undrar just var alla kändisar är.....jag känner mig ganska ensam här med min kvast. Ha en fin påsk. Kram Anette

    SvaraRadera