söndag 20 januari 2013

badrumsplaner & överdos av sång


Söndagsmorgon i huset
Det är frostigt vintervitt ute
Ja, trots att jag trånar efter våren
Kan jag tycka det är vackert
Och idag ska jag nog ut i snön
Nej inte med pjäxor på fötterna
Men en & annan snöängel kanske det blir....not


Igår blev det bio...les miserable
Visste att det var en tragisk story med vacker musik
Men att dom skulle sjunga varje mening
Det var jag inte helt beredd på
2,5 timmars sång....

Började "skissa" på barnens badrum igår
Fick ju så snällt släppa idén om marockansktkakel
Då Lea dissade det helt

från drytrend.com & ikea

Drytrend har samlat massor med fint
I en webbutik & det underlättar
Duschdrapereriet med Parismotiv gillas
Hittade även annat som jag önskar mig
Har väl namnsdag i februari

drytrend.com

Söndag & nyhetsmorgon hörs i bakgrunden
Hade gärna förlängt helgen ett par dagar
Men i morgon blir det jobb igen
Bäst att ta bort det svarta lacket
Inte får syster Maria ha svarta naglar






8 kommentarer:

  1. Då var filmen som musikal dårå...hmm! Hade också gärna dubblat helgen. Syster Maria i svart lack...coolt! Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Massa, massa snyggt till badrum. Det är så roligt att spåna på hur man ska ändra om.... :)

    Sjöng de hela tiden?! Alltså HELA tiden? Hur var det egentligen? Jag har hört så mycket bra om den filmen, men nu blir jag faktiskt rätt skeptisk....

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Den filmen lockade mig men nu vet jag inte..sång så länge?! Snygg badrumsinspo, gillar det mesta!

    kraam

    SvaraRadera
  4. Inget j""""la marockansktkakel ska komma in i vårat hem mamma !!!!!
    Kram din dotter <3

    SvaraRadera
  5. Syster Maria i svart nagellack...det låter väl inte alls fel:)

    Håller med Lea totalt, så TRÖTT på marockanskt kakel nu! (Nackdelen med bloggar
    ibland blir det bara FÖR MYCKET...hehe

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  6. Ska själv så smått börja planera ett badrum så det passade bra med lite badrumsinspiration, tackar för det. Hmm undrar om man ska se filmen, blev det en hiss eller diss för dig? Kramisar Tina

    SvaraRadera
  7. Kul att planera badrum. Jag antar att det var dyrt med marockanskt kakel?
    Nej inte får syster ha svart nagellack! Jag fick snällt ta bort mitt beige också innan jobbet idag!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  8. Mysigt med biobesök :) stor kram Diana

    SvaraRadera