fredag 4 januari 2013

love warriors & iver

min kära sophora på plats i köket

Fredag & kroppen ropar hurra!!
Dök i badkaret när jag kom hem
Finns inte många andra platser där varje cell kan slappna av så
Fyllde vattnet med lavedelolja, tände doftljus
Tömde tankarna från all stress

ny tine k matta & pärlhyacintlökar (i helgen åker granen ut)

När norrmannen kom hem nu
Överfölls han av tre ivriga tjejer
De två yngsta väntade på ett paket med Nintendo Wii 
Som de beställt för julklappspengar
Den äldsta hade hört rykten
Att bok nummer tre anlänt stans bokhandel
Den sista av EL.James trilogi
Femtio nyanser av frihet
Gissa vad jag ska göra i helgen??



Snart öppnar Love Warriors webbutik 
Ska spara mina slantar, råna alla banker
Vill ha allt jag ser
Dessa galet kreativa, vackra människor
Är nästan lite kär....

http://lovewarriors.se/









4 kommentarer:

  1. Fin inspiration hos dig idag :)

    Önskar dig en ljuvlig fredagskväll!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Så mycket fint!!
    Ha en fin helg, kram Suss

    SvaraRadera
  3. Måste nog kika in hos lovewarriors...

    kram

    SvaraRadera
  4. Vad mycket fint, inspirerande bilder. Kram Anette

    SvaraRadera