fredag 11 januari 2013

efterlängtat fredagsmys

Du ljuvliga fredagskväll
Hoppas du känner att jag längtat efter dig
Nu vill jag förtränga veckan som varit
Hoppas att den aldrig kommer åter
Borde måla naglarna svarta
Markera min ledighet

fredagsmys 1

Kvällen ska avnjutas med gott vin
Lat42
Vet inte om jag kan kalla mig lat
Men 42 blir jag visst i år
Gott är det i allafall
Vad som ska ätas till känns inte lika viktigt

fredagsmys 2

Californication säsong 5 landade hos mig idag
Nu när jag avslutat hela "Femtio nyanser av...-serien"
Och som alltid känns det tomt när man har läst färdigt
Tagit avsked av Mr.Grey & co. 
I väntan på filmatiseringen
Hänger jag med Hank Moody

från pinterest

Hade hoppats på en tur till Jönköping i morgon
Men får inte med mig någon shoppingkompis
Så jag får så snällt bli hemma
Shoppingsugen som jag är


Längtar efter något nytt att fylla garderoben med
Något vårigt, något svart
Men nu är jag klädd i mysisar från topp till tå
Det är fredagsmys det....






5 kommentarer:

  1. OJ...vilken superfin blogg du har, dig vill jag följa men hittar ingen "följaknapp". Vilket kök du har, jag blev helt lyrisk :)
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Bort bort med allt tråkigt och fram med helgen, tycker jag! Fast det låter som om du ligger ett steg före mig...hehe.

    kram

    SvaraRadera
  3. Vilken tur du har att inte veckan kommer tillbaka!
    Bara att försöka blicka framåt!
    Calefornia cation tittar min sambo på och ibland när jag tittar upp på tv! Undrar jag om han kollar porrfilm,
    Den verkar väldigt sexig!?
    Kanske som i mina böcker om mr grey!
    Är i bok två!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Tråkiga veckor ska glömmas fort! Skönt med fredag! Här har jag gått i mysisar hela kvällen ;)
    Snygga kläder du visar!
    Önskar dig en fin kväll, kram Suss

    SvaraRadera
  5. Samma här, har precis vinkat av Mr Grey. Trist. Han hade gärna fått stanna :)

    Kramar

    SvaraRadera