måndag 7 januari 2013

zara & katastrofläge

måndagsplock från pinterest

Då har vi hoppat in i en ny vecka
Bäst att ta sats....en tuff vecka väntar mig
Man får ingen energi av mörkret i alla fall
Vill helst bara bädda ner mig & försvinna i min bok

Möttes av begravningsstämning när jag kom hem idag
Nintendo wii hade slutat fungera
Efter tre dagars intensivt spelande
Ville den inte mer
Med bruksanvisning på spanska & italienska
Får jag använda min mamma fantasi
För att försöka "rädda världen för undergång"
Hurra för google

http://www.zara.com/

Om jag nu hade haft pengar i överskott 
Vilket brukar vara ovanligt  denna månad
Då hade dom nog hamnat i kassan hos Zara
Alla ovanstående plagg hade fint fått flytta hem till mig
Och fått mig att känna mig lite läcker
Då vi sen får möta våren

lite vårkänsla....







6 kommentarer:

  1. Tungt för de unga!
    Snygga kläder du hittat:)

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Äh, låt dem pinas lite och be dem göra lite nytta ist, som om det hade varit en lösning?!? Hihi...
    Snygga kläder, gillar stuket!

    kram

    SvaraRadera
  3. Får nog besöka Zara...kram Anette

    SvaraRadera
  4. Så mycket snyggt på Zara! Håller med, vill ha men tyvärr ebb i kassan nu...
    Missade Olga Hus, vart ligger det? Kram Suss

    SvaraRadera
  5. Zara har mycket fint menja plånboken ekar tom..kram Diana

    SvaraRadera