måndag 28 januari 2013

måndagstankar & clown


Då har vi tagit oss för en ny vecka
Denna vecka vinkar vi avsked till Januari
Hade gärna tryckt på forward denna veckan
Har en arbetshelg i sikte
En helg med nya arbetsuppgifter som gör mig pirrig
Att jag inte ska klara av det....


min zadigvägg

Eftersom disney bytts ut mot mtv här hemma
Kan till & med jag få med mig nya låtar
Igår upptäckte jag en ny stjärna
Med en röst som får mig att sluta andas
Och med texter som berör sådär långt inne


emeli sandé...(snygg som få) låten clown går på repeat

Måndagar verkar bli bra tv-kvällar framöver
Ikväll börjar en ny dansk kriminalserie Dicte
Dom där danskarna kan göra tv/film dom
Så nu blir det intensivpass med hemmasysslor
För att sedan slänga mig i soffan
Och om inga mirakel inträffar
Så sover jag säkert efter 15 minuter
Hurra för viasat play


måndagsmys på pinterest




6 kommentarer:

  1. Nu blev jag lite nyfiken vad du ska få för nya arb uppgifter? det går säkerligen bra!Det där danska ska jag nog ta och spela in, dom gör ju som du säger så bra filmer! Har du sett bron/broen, den var så himla bra tycker jag!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset, min spellista börjar bli så trååkig...

    kram

    SvaraRadera
  3. Åh, spännande med nya arbetsuppgifter! Det klarar du galant!
    Kram på dig!
    Jenny

    SvaraRadera
  4. Emeli har jag aldrig hört talas om....får kanske ockå ha MTV på. Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Mmm, fin röst...verkligen! Lycka till med spännande jobb senare i veckan då. Låter kul tycker jag :)

    Tack fina du för dina varma ord hos mig.... ♥

    Kramar
    Kicki

    SvaraRadera
  6. Älskar också den låten, ljuvlig!

    Kommer säkert gå galant med de nya arbetsuppgifterna:)

    Kram Åsa

    SvaraRadera