lördag 12 januari 2013

motörhead & teckningar

http://www.aninebing.com/ 
(Tjoho norrmannen se hit...jag önskar mig detta!!!!)

Mörkret har varit här ett par timmar
Varför har klockan så bråttom när det är helg
Hinner inte riktigt med
Innan det ringer in till måndag & jobb igen

Tog en sväng på stan idag
Med mina kära kusiner
Så otroligt glad för att jag har dom i mitt liv
Och att vi bor nära varandra igen
(hoppas ni vet det josse & anna!!)

motörheads rödvin....riktigt gott!!

Visste ni att heavy metalband nu också gör vin?!
Detta blev vi serverade på nyår hos josse & co.
Passade mig perfekt i smaken
Vi blev nog alla lite "rockiga" av det

justin i blyerts

Hittade denna teckningen hos Lea
Inte helt färdigritad men ändå
Hur har hon gått från att rita huvudfotingar till detta
Hon som fyller tonåring om två månader
Jag satt ofta & ritade & klottrade när jag var liten
Nu blir det liksom aldrig av

Drömmer, som sagt innan
Om att göra nya ritningar på mig
Men måste hitta ett bra ställe
Där jag var senast har stängt igen
Har alltid varit fascinerad av tatueringar
Och när man väl har börjat....

lite stjärnor kanske


HAR SKAFFAT BLOGLOVIN
FÖLJ MIG GÄRNA DÄR!!!









9 kommentarer:

  1. Fin teckning! Låter som du haft en bra dag. Kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Men vilken fin teckning...duktig hon är!

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  3. Wow vilken fin teckning! Och stjärnor är ju alltid stjärnor!!;)
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Rock & tatueringar är en riktigt härlig kombination! I like! En tjej som gillar att rita och måla ser jag... snyggt gjort!

    SvaraRadera
  5. Flott tegning!!
    Ha en fin fin søndag ♥

    SvaraRadera
  6. Rock tema.
    Ja vinet har jag hört talats om. Gott??
    Ha det fint
    Kram på dig
    Eva

    SvaraRadera
  7. Jag gillar inte tatueringar, har lite svårt för att de är beständiga. Men det kanske det som är meningen egentligen..
    Ha det fortsatt gott!

    kraam

    SvaraRadera
  8. Lea har ärvt din talang! Superfin teckning!!
    Stjärnorna var fina.
    Kram J.

    SvaraRadera
  9. Jo, vi känner det & det är ömsesidigt! Tur att vi har dig! <3 kram/ Anna & Josse

    SvaraRadera