lördag 5 januari 2013

mattor & övertalning


Något som jag har noll tolerans för
Ja förutom våld, krig, oärlighet, orättvisa etc.
Är när tekniken inte gör som jag vill
Klarar ej att lasta ner bilder som vanligt till bloggen
Måste gå via goggle chrome 
(tack min teknikduktiga 12 åring)
Är det fler som har problem på blogspot?

tinek mattan har nu kommit på plats....


......i läshörnan

Idag när norrmannen & jag var på stan
Stod vi plötsligt, helt slumpmässigt i mattaffären
Så jag fick igenom min tanke till slut, brukar ofta bli så
En mörkgrå heltäckningsmatta till vår garderob
Fick följa med hem

bort med mattor & bord....här spelas det Wii

Vaknade tidigt idag, kl. 6 är tidigt när man har ledig lördag
 Hade gott om tid för ögonshopping på webben
Innan övrig familj behagade att slå upp sina blå
Men varför är det allt så kostsamt
Finner inget som matchar min januariplånbok

dagens ögonshopping för > 10 000 kr (från nelly & creative lounge)

Ok, nu ska det fjäskas lite för norrmannen
Kanske servera honom ett glas rött
Då kanske han hjälper mig 
Att få heltäckningsmattan på plats
Sen när allt lugnar ner sig igen
Då kanske jag vågar nämna för honom
Hur snyggt det vore att byta fönsterglas i vårt badrum
Men då måste jag nog hälla på mer vin i glaset först.....






6 kommentarer:

  1. Japp, det är strul med blogger och Internet Explorer just nu. Så vi är fler.... Själv kör jag Firefox nu, men den är jag van vid så det går fint!

    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  2. Flotte bilder!!
    Du har lekre detaljer i hjemme:))

    Ha en fin helg ♥

    SvaraRadera
  3. Finns inget mer irriterande när tekniken strular. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Mutor brukar funka bra :) januaripluskan är väääldigt tom..:( kramis Diana

    SvaraRadera
  5. Jag har Firefox och inga problem så här långt, ta i trä!

    kram

    SvaraRadera
  6. Såååå underbart fina tröjor! kram M

    SvaraRadera