tisdag 15 januari 2013

snöskottning & januaripresent

ny mobilväska från thyme for ginger

Nu har jag skottat mig fram till huset
Det får gärna sluta att falla snö nu
I brevlådan låg en liten present till mig själv
En januaripresent, tackar tackar
Har nog varit indian i ett tidigare liv
Har en förkärlek till fjädrar

tisdagssvart på pinterest

Norrmannen ringde precis från Stocholm 
(Undrar om det var för att retas)
Hade gjort vad som helst för :
En juice på Joe & the juice
En burgare på vigårda
Strosa runt på Mathilde
Hämta hem nåt fint på Zadig & Voltaire


Men jag har det inte fy skam jag heller
Jag är här med mina älskade tjejer
Den yngsta hoppar omkring framför nintendo wii
(dom har gjort en plura gubbe om jag vill spela)
Den äldsta ligger i soffan med feber & förkylning
Idag är det tisdag, snart är det helg
Ja, jag måste börja tänka mer positivt..... 








6 kommentarer:

  1. Snygg mobilväska....Jag tänkte nyss att imorgon är det redan onsdag, alltså snart fredag. (positivt tänkande) :)
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Presenter- gillas. Snö- gillas mindre. Karm Anette

    SvaraRadera
  3. Vad kul att få presenter till sig själv i brevlådan :-) Jättefin mobilväska!! Den där var riktigt fräck! Fjädrar gillar jag också :-) Ha en riktigt bra kväll!

    SvaraRadera
  4. Kul med presenter. Mer presenter tack!! Hihi
    Kram Eva

    SvaraRadera
  5. Javisst NU får det sluta snöa...huset täcks snart!

    Superfin mobilväska, här har du en till med en förkärlek för indiankänsla:)

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  6. Åh presenter är aldrig fel... Snygg mobilväska!
    Jag gillar vintern men det behöver inte komma mer snö nu ;) Kramis Suss

    SvaraRadera