tisdag 1 januari 2013

välkommen 2013


Ett nytt år är hos oss, välkommen 2013
Jag hoppas att vi kommer att trivas bra ihop
Hade inte tänkt avge något löfte, brukar alltid brytas
Men hörde kloka ord av Ma Oftedal idag
Jag ska bli min egen bästa vän
 För det är ju där vi måste börja
Hos oss själva


Efter att ha tillbringat årets sista dag på jobbet
Var det underbart att få komma till dukat bord
Och inte vilket bord som helst
Nyåret skålades in hos min kära kusin med familj
Där mättades alla sinnen




cool bordsplacering.....gissa vem som hade denna platsen!?

Nu fick jag besked om att fikabesök är påväg
Varken huset eller familjemedlemmerna är representabla
Så hopp in i duschen med mig
Den här dagen...den första i år
I år då jag ska satsa på att bli
Min egen bästa vän....

8 kommentarer:

  1. Vilken fin dukning
    Hörde ocks Ma i morse och la de orden på minnet ,jag hänger på och ska också bli min egen bästa vän
    ha en skön dag

    SvaraRadera
  2. Hade du Plura på middag?!
    Jag tror också att vägen till ett lyckligt liv måste start hos en själv!

    Ha det gott idag!

    SvaraRadera
  3. Hade du Plura på middag?!
    Jag tror också att vägen till ett lyckligt liv måste start hos en själv!

    Ha det gott idag!

    SvaraRadera
  4. Hade du Plura på middag?!
    Jag tror också att vägen till ett lyckligt liv måste start hos en själv!

    Ha det gott idag!

    SvaraRadera
  5. Kloka ord och ett bra löfte!
    Önskar dig en god fortsättning på detta 2013, kram Suss

    SvaraRadera
  6. God fortsättning...
    Kramar från Victoria på www.victoriasprovkök.se

    SvaraRadera
  7. Det där ser rikitgt mysigt ut att komma hem till efter en arbetsdag! Jag önskar dig en riktigt god fortsättning på det nya året!

    SvaraRadera
  8. Vilken vacker miljö ni fick fira in nya året i :)
    Ta hand om dig!
    Kraaaam

    SvaraRadera