lördag 19 januari 2013

lördagskyla

horn-häng


Förtränger kylan ute med att dra en filt över mig
Det kommer nog bli en innedag
Minus 17 grader lockar ej
Kanske man skulle elda lite
Och gosa in sig i en skön kofta
En grå förstås....

min garderob i min färgskala

heltäckningsmattan på plats

Spanat runt efter vårnytt
I finfina webbutiker
Skulle helst vilja känna och klämma lite på kläderna
(Kanske tom. prova)
Men då måste jag lämna stan

http://shop.biskopsgarden.com/

Hade också kunnat tänka mig
att värma mig på Formex i helgen
Får nöja mig med att inspireras 
Av bilder från andra bloggare
Som gör ett besök där
Ska du dit?

Nu måste jag lämna filten & mysbyxorna
Ta en dusch & göra mig läcker
Lördag...hurra för helger

min nya ring















3 kommentarer:

  1. Ja, idag är det verkligen jättekallt. Inget som jag vill ut i så här blir det en innedag.

    Vad mycket fint du visar från Biskopsgården.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Var på Formex igår så mycket fint.Vilken ordning du har i garderoben kram Diana

    SvaraRadera
  3. Imponerad av din garderob....cool ring och väldans så tacksam över tips på nätbutiker. Kram Anette

    SvaraRadera