måndag 14 januari 2013

tandfén & disktrasor

måndagskänsla på pinterest

Då är vecka nummer tre hos oss
Läxor är gjorda,tvätten hängd
Kvällsmat serverad & Ellas lösa tand är ute
-Tror du på tandfén? frågade jag henne
-Nej, men jag tror på pengar. svarade hon
Hon är inte dum hon, min tioåring


måste väl vara de sötaste disktrasorna någonsin

Hälsade på hos hm home igår
Gillar när man kan hitta snyggt för liten penning
Fastnade för disktrasorna
Jag som får eksem av färgglatt
Hurrar för att någon mer än jag inser
Att just disktrasor 
Också fyller sin funktion i svart/vitt






bilder från hm home

Måndagkväll & nyduschad 
Har jag lagt mig i soffan
Önskar något riktigt bra kunde börja på tv 
Allt annat känns bättre än MTV som visas nu
När blev det MTV istället för Disney channel??
Jag hinner inte med




mer fint från hm home



4 kommentarer:

  1. Hm har mycket fint. Ha en skön startpå veckan. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Finns mycket fint på HM home, vilket påminner mig om att jag ju skulle lägga en liten beställning var det tänkt.... :)

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Smart tjej du har!
    När jag läste disktrasor, så tänkte jag på Anna Anka. Hon gillar tydligen inte sådana...hehe!

    kram

    SvaraRadera