tisdag 8 januari 2013

elle & spår av jul


Spår av julen finns kvar
Den vill inte helt göra slut med oss än
Ok då....lite till får du vara med
Du är ju ganska fin ändå

ett julhjärta på ellas säng

små kulor i en liten ella gran

hornen får stå pyntade lite till

Känner mig helt tom
Jobbet tog all min kraft idag
Kvar fanns bara lite tårar som tittade fram
När jag väl kom hem till mitt bo

Om någon droppe av energi
Skulle komma fram ikväll
Ska jag njuta min nya norska Elle
Men risken är stor att jag bara blir liggande
Helt apatisk framför tv´n

alltid lika välkommen i min brevlåda






6 kommentarer:

  1. Jag har skilt mig från julen i år, ville inte ens läsa en äldre Elle hos tandläkaren igår. Juligt värre...
    Hoppas du känner dig gladare nu!

    kraam

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får din energi tillbaka, sänder en styrkekram till dig <3

    SvaraRadera
  3. Hu, vet precis hur det känns! Hoppas att ditt vackra hem och dina nära kan fylla dig med energi fort igen :)

    Kramar

    SvaraRadera
  4. En Elle kan ju pigga upp... skönt att bara ta det lugnt i soffan med en kopp kaffe. Hoppas energin kommer tillbaka snart!

    SvaraRadera
  5. Hoppas det känns bättre redan idag. Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Skickar över en stooor kram och hoppas att onsdagen blir bättre/Diana

    SvaraRadera